شناسهٔ خبر: 54452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ذاکری خبر داد:

شانه‌سازی راه‌های روستایی شهرستان میناب

شانه سازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب از شانه‌سازی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، ذاکری گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از راه‌ها، شانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی راه‌های روستایی به میزان ۲۶ کیلومتر در محورهای روستایی گورزانگ و کرگان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های روستایی به میزان ۲۶ کیلومتر در محورهای روستایی کرگان و گورزانگ از اهم عملکرد این اداره در ماه‌های گذشته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب افزود: نصب و تعمیر تابلو اخطاری، انتظامی، مسیرنما به‌صورت پیمانی در محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی همچنین گفت: لکه‌گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی‌متر به میزان ۲۵۰ مترمربع انجام شده است که در همین راستا با توجه به گرمای هوا عملیات راهداری به‌صورت روزانه در این شهرستان صورت می‌گیرد و گشت‌های راهداری همواره در طول محورها مراقب حریم راه‌ها می‌باشند.

ذاکری افزود: عملیات شانه سازی راه‌های روستایی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دو محور کرگان و گورزانگ به طول ۲۶ کیلومتر و ۷۵۰۰۰ مترمکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی به کمک بخشدار و دهیاران در حال اجرا است و با انجام این امر مهم روستاهای دماغ ریگ، سرشیف، کمبیل، میسکنک، چنگان و کنار اسماعیل از راه مطلوب برخوردار خواهند شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با ارتفاع سطح کیفیت راه‌ها آمار تصادفات کاهش یابد.

نظر شما